Novi Sad
02.10.2013.
09:00 > 10:38
Javna je tajna da pojedini privatni univerziteti služe političarima za sticanje akademskih zvanja neophodnih za obavljanje funkcija.
  • Lola

    04.11.2020 13:29
    istrazivanje
    Istrazite koliko ljudi je prevareno od strane njegove firme i koliko ljudi zavlaci i koliko ugovora nije ispostovano.
  • gerilac

    07.10.2013 06:52
    bezimenom
    Hvala vam sto ste potvrdili moje stanovište...
  • @gerilac - test

    06.10.2013 18:27
    Nista tu nema cudno sto svi idu sa drzavnih na privatne. Kao sto nije ni cudno da svi idu u EU a niko iz nje, kao sto su svi napustili SFRJ (Srbiju) a niko ne zeli da se ista vrati,... Jos jedna stvar, koja ide u prilog privatnih fakulteta. Ako ste uspesno radili na, ma koliko dobrom, univerzitetu u inostranstvu, i pokusate da se zaposlite na drzavnom unverzitetu -- nema sanse. Privatni univerzitet ce vas docekati oberucke. Dosta povratnika danas radi na privatnim univerzitetima, ali javnost o tome nema pojma. PS Bolju reklamu ovaj univerzitet nije mogao dobiti, nego sto je to uradjeno sa ovim clankom.
  • gerilac

    06.10.2013 13:53
    test
    A jel vama, braniteljima, privatnih fakulteta nije čudno da ta reka ide samo u jednom pravcu? Tj, da studenti prelaze isključivo sa privatnog na državni, a NIKAD NIKO nije pomislio "Hej, na ovom privatnom nisam zadovoljan sa.........., idem na državni". Zar Vam nije ipak malo neprirodno takvo apsolutno jednoglasno zadovoljstvo onim što ti fakulteti pružaju, u pogledu znanja, veština, struke...?
  • snezana

    05.10.2013 13:46
    pajticev doktorat
    G-din Pajtic je doktorirao na katerdi ya madjarski jezik, sa prosekom ispod 8,5 ,sto je minimum po zakonu ya magisterijum i PhD studije, toloko o njegovom doktoratu. A jos je cudnije da se doktorira kada si na vaznoj drzavnoj funkciji, ali eto nadje se vremena, muka mi je tek od takvih premazanih, za ove sa Mega ,GIGA , Fimek i dr. bar znas na cemu si...
  • Lalo

    04.10.2013 07:30
    Fakultet ??
    Jel to onaj fakultet pored kojeg, kad prolazis kolima, moras da zatvoris prozor da ti ne ubace diplomu ?????
  • Cevara

    03.10.2013 15:20
    Cercil bi danas rekao : ja idem da spavam. Probudite me samo ako se dve Nemacke ujedine, ako se Srbi sloze i ako Kurina Bela "masterira" na tom fakultetu!
  • zbunjen

    03.10.2013 11:14
    da nije možda stručnost?
    A što ne napišete da je studentkinja Pravnog fakulteta za privredu i pravosuđe koji je takođe u sastavu tog univerziteta osvojila dve nagrade na nacionalnom takmičenju iz međunarodnog humanitarnog prava... Da je bila bolja od svih studenata državnih pravnih fakulteta... Od nje je bio bolji student sa Fakulteta političkih nauka koji je osvojio I mesto, a ona je pored II mesta dobila i titulu najboljeg govornika. I Vi onda kažete da je sve politika, po ovome bi se reklo da je u pritanju stručnost tih profesora koji tamo rade...
  • Poklonik

    03.10.2013 08:26
    Zato je Pajtic doktorirao na drzavnom. Zagrejao stolicu, i rezulatit nisu izostali. Kvalitet je propoznat i od kolega, te je izabran i za nastavnika. Ne treba zaboraviti, sve to uz obavljanje najodgovornije funkcije u pokrajini. E to je primer na kome treba uciti.
  • Sremac

    03.10.2013 07:53
    privatni fak..
    Kao roditelj koji je školovao dvoje dece na državnom fakultetu sam oduševljen saznanjem da je G.din Bokan položio master , kao kadar odmah ima posao ne običan već odgovoran koji i priliči visokom obrazovanju.Ovo je dno rupa do Kine dokle smo propali.Moja deca imaju diplome i po starom, magistar pa rade sve po zamenama i glupostima tu itamo upiše im se staž i šta reći,kao što vidite društvo nam je jako bolesno.Budućim akademcima puno srece.
  • nada vidovic

    03.10.2013 06:37
    atlantida
    NA poslu kojimse bavim imala sam priliku da razgovaram i pregovaram sa čelnicima gradske vlasti. Ovi predhodnisu bili nadmeni, oholi i arogantni. Ovi sadašnji su sve to ali su pritom još i nepismeni. Problem je što nemamo slobodu medija i novinar nesme ništa da napiše bez saglasnosti urednika. Urednik opet radi po diktatu politike. Sudstvo je korumpirano. Osude javnosti nema jer javnost više i ne postoji. Narod se pali na hapšenja i afere a nevidi da nema šta da jede i da je sve siromašniji. Deca nam odoše napolje. Postaćemo država staraca. Ali koga to interesuje. Sada su izmislili rad na lizing da bi naša deca radila bez ikakvih prava i za bedne nadnice. Jedini nam je spas da se ta omladima podigne i kaže DOSTA VIŠE HOĆU BUDUĆNOST. Ali teško. Kupovina diploma je na svim fakultetima i srednjim školama. Problem je što će jedan sa takvom diplomom sutra da me
    operiše. Ovo je DNO DNA.
  • Zasto bi Skolstvo

    03.10.2013 03:26
    bilo drugacije?
    A u drzavi i sistemu, gde je SVE bazirano na LAZIMA? Srbija treba da nestane. Da je nema.
  • NS

    02.10.2013 23:22
    bolje i to
    Bolje i da kupe diplome a da imaju veliko znanje iz prakse nego kao bivsa zuta vlast gde su svi imali diplome pa su nas onako "strucno" potkradali. Sem toga, nasi fakulteti ionako nisu merilo znanja. Na njima se ionako nista pametno ne uci i zao mi je sto sam spiskao 5 godina zivota na studiranje kada bih isto znanje danas imao i da sam kupio diplomu. Diploma je precenjena stvar u zemlji u kojoj fakulteti ne pruzaju znanje.
  • ns

    02.10.2013 21:59
    Drzavni...
    ima toga svuda... moja kuma polozila prijemni, sve ispite i master na bubicu , na FTNu... sa doktorskim se muci vec nekoliko godina, valjda stavili nesto sto ometa prijem :) zalosno je sto niko nista ne uci, nego samo vijaju diplome...
  • Algol

    02.10.2013 21:33
    Kapitalizam je doneo i svoje oblike obrazovanja , ovi privatni fakulteti koji su u razvoju su favoriti i u buducnosti.Oni su u svom prirodnom kapitalistickom okruzenju koje ima svoje zakonitosti pogodne za njihov razvoj.
    Komentari su ideoloski nedosledni obojeni dnevnim politikama i vremenom koje je proslo.
    Nepravilnosti su decije bolesti koje se lece i nemojte da nas to sprecava da se obrazujemo.
  • 02.10.2013 21:17
    Ovaj je sigurno pravi - Dejan Predsednik Studentsk
    Lepo je videti da vesti sa ovog portala prate i studenti pomenutog fakulteta, tacnije, pomenutih fakultea i samog Univerziteta. I iz aviona se odmah vidi da je momak koji je pisao ovaj komentar zaista pravi Predsednik Studenata p... Tolika kolicina pravopisnih i gramatickih gresaka u tako malo redova teksta, kao i ocigledno poznavanje internet protokola i programa (jer oni odmah registruju JMBG svakog komentatora ovde, a pritom mu odrede i krvnu grupu i rezus faktor pride) odaje osobu koja je rodjena za Predsednika sa velikim P. Dakle, jasno se vidi da je on to sto kaze da jeste i da nije mamin i tatin sin vec pravi buduci intelektualac i master... necega. Ako ne i doktor dogodine, daj Boze. I u pravu je Dejan Predsednik, ko ima pravo da zabrani politicarima da "masteriraju" (hteo sam napisati mast..iraju,. ali sam SAMOZADOVOLJNO odustao od te reci jer jos nemam fakultetsku diplomu, ali evo stedecu, pa cu je i ja kupiti, pardon, zasluziti) na NJEGOVOM fakultetu? Tolike stvari rade bez ikakve zabrane ili osude, a sad ih ovde neko proziva za sitni blud samo-zadovoljavanja sopstvenog ega. Vi, "hejteri" i zli komentatori jedni, puni neopravdanog i nicim izazvanog gneva na uspesne ljude, koji su to postali za noc il` mozda dve, prestanite da mrzite one koji se ne libe niceg (sto bi rekli ovi iskusni - ko hoce, nadje nacin - ko nece, nadje izgovor)i pocnite da gledate kako cete da prezivAte, ovaj, prezivite. Jer mi smo za njih samo obicno krdo ovaca i stoka jedna pusta. A oni su nasi MASTERI.
    P.S. Molim redakciju da nakon citanja ovog komentara proveri moj identitet i utvrdi da li sam to stvarno JA pisao, ili je, mozda, sada moja zena za kompjuterom i koristi ga bez mog znanja. Pod "ga" mislim na identitet, naravno, a ne na... kompjuter.
  • Radoslav

    02.10.2013 21:08
    Brankica Stanković i drugi vajni istraživači mogli bi u školu kod Miodraga Sovilja.
    Miodraže, budi strog, ali pravedan. Nemoj im gledati kroz prste.

    Srdačan pozdrav, i samo nastavi...
  • M-ns

    02.10.2013 20:57
    Bežite deco
    Bežite deco iz ove proklete avlije, ovde nikada neće biti bolje. Sve je isto, samo se menjaju imena dripaca koji nam se cere u lice, a mi čekamo i čekamo u redu kao ovce za klanje...a život prolazi!
  • cast je bitna a ne koji je fak

    02.10.2013 20:54
    @Ksenija
    Samo kada bi jednom otisli na taj privatni fakultet i pogledali studente shvatili bi jedno. Da su isti kao oni na drzanom, ima onih koji uce i koju su vrlo sposobni , mogu reci pametni mada nisam merodavan da ocenjujem neciju pamet. Prednost privatnog je to sto onaj ko uci moze da uci jer mu profesor posvecuje vise paznje. Ali ima i studenata koji samo prolaze na ovaj ili onaj nacin , ali zar njih nema i na drzavnim ?
  • QQ

    02.10.2013 20:35
    Ako su privatni fakulteti tako "jaki", kako ih ovde pojedinci predstavljaju, zasto je onda gomila ljudi usled nesposobnosti da zavrse drzavni fakultet,preslo na privatni?! Sramotno je to da u drzavnim preduzecima rade ljudi koji nisu bili sposobni da zavrse drzavne fakultete.
  • 02.10.2013 19:34
    Odlicna fotka
    Eno vam ga na slici i jedan od bivših gradskih čelnika, Saša Igić. Odlično ste istraživanje pokrenuli, samo nastavite da ih sve otvarate.
  • batistuta

    02.10.2013 19:26
    kancer srbije
    Bravo za 021-samo pišite i otkrivajte što više mada ovom blesavom narodu(čast izuzecima)ne vredi ništa ali ipak veliki pozdrav za ovaj tekst ali obavezno da slede nastavci.
  • Dejan Predsednik Studentskog p

    02.10.2013 19:12
    Demant
    Molio bih da se poruka osobe koja se predstavlja kao Dejan student fimeka izbrise jer ta osoba nije ona za koju se predstavlja. Sramota je da koristite tudja imena i dovodite u razne polozaje ljude, razmisljas li ti o tome mozda ko god da si? Kao i ovaj portal sto moze da dozvoli bez provere da se neko potpise kao ja. Hvala osobi koja se u moje ime predstavlja ali mogu i sam da komentarisem, i tacno je da ima vrednih i pametnih osoba na MOM fakultetu i to je velika vecina nas, i nismo tatini i mamini sinovi, vec studenti kao i svi ostali. a sto se tice politicara koji su radili master na mom fakultetu, pa sta sad hocete da kazete, da oni ne smeju da rade mastere, da im se mozda zabrani to? ne razumem, nisamo mi krivi sto su oni izabrali nas fakultet i zato ne vidim zasto bi se raspravljali dalje.. i u buduce bih molio zaduzene za ove komentare da malo povedu racuna o stvarnom indetitetu osoba kada vec stavljaju imena i zvanja na komentarima.
  • Nina

    02.10.2013 19:11
    @Komentar Majstor - ne slazem se
    Sve stoji sto si napisao sem onog dela o eliti NSa!
    Niko od navedenih a i onih koji nisu pomenuti ne moze ni da se primakne pojmu ELITA a kamoli da bude obelezen kao predtsvnik iste
  • Milenko

    02.10.2013 19:00
    Bez teksta
    U pluskvamperfektu je to bilo ovako:
    Celu 1976. godinu sam učio samo Mehaniku fluida na Mašinskom fakultetu (FTN-u).Iz četvrtog puta sam je položio , a jedanput je izašlo 105 studenata , a ispit je položilo , mislim , TROJE.
    Danas , sam Bez teksta .............
  • Brus Vilis

    02.10.2013 18:58
    ≧◔◡◔≦
    - Mama prase voli pitu od jabuka i kupina.
    - Svi vole pitu od jabuka i kupina!
  • moja baba

    02.10.2013 18:58
    otkrili toplu vodu
    Moja baba od 85 godina kaze pre neki dan kro salu: Diplome se ne dobijaju, vec kupuju!

  • Student

    02.10.2013 18:58
    KUPUJEM I JA!
    Ja sutra uzimam iz šteka 5000 evra. Kupujem i diplomu fakulteta i master. Neka blista znanje!

    Vi se samo čudite. Ja ću biti direktor a INSIDER će mi biti zamenik , jer je dao manje love, pa eto mu i niži položaj u mome JP.

    INSIDER, vidimo se na poslu za mesec dana. Naruči mi kafu, kad dođeš na posao. Ja stižem već oko 10 h. E da, SLAĐU!!!
  • anonimus

    02.10.2013 18:57
    Mirna Bačka...
    Publikume poštovani i zaintrigirani, sve slučajeve iz naše novije insajdersko-novinarske prošlosti i vašeg ličnog iskustva i saznanja, akumulirajte u jednu rezultantu tj. konkretna imena novosadskih fakulteta, državnih ili privatnih. Nikada nisam čuo za aferu prodaje diploma na Poljoprivrednom, hemijsko-tehnološkom, prirodno-matematičkom, filološkom, filosofskom i još nekim fakultetima. Ali još kako mi je u sećanju afera o više hiljada prodatih diploma sa pravnog,(kupovali su ih činovnici i direkori iz javnog sektora, od Vranja do Subotice), u periodu od skoro trideset godina ovakve skrivene prakse, jer su baš te diplome onda kao i sada najtraženije. Sporadično je toga bilo (kupovina nekih ispita) na Medicinskom i ekonomskom ali se to može zanemariti. Kad i to sami znate onda hajde da budemo konkretni da ne bi ugrozili ugled većine visokoobrazovnih kuća koje su pošteno školovale akademske građane.
  • štreberka

    02.10.2013 18:56
    :(
    Tuga je to.
    Nekad je važilo da fakultete ne završavaju pametni nego uporni.
    Kanda sada završavaju bogati i oni sa već završenim životnim fakultetom za sve moguće muljačine.
  • milana

    02.10.2013 18:51
    Insajder
    Poštovani novinari (istraživači) radia 021, uđite u sva JKP i ispitajte diplome zaposlenih i na kojim radnim mestima rade i sve će biti jasno.
    Završavane su srednje škole u kafani u Bečeju, privatni fakulteti 3 godine za 1 godinu, mnogi i sada studiraju o trošku JKP, svi rukovode.
    Novi sad postaje tuga i jad, ali nije to od juče, traje to godinama.
    Moral, poštenje, pravda ne stanuje ovde!
  • 02.10.2013 18:21
    Da li mislite da profesor ili doktor nauka ne zaslužuje da bude u upravnom odboru ili na nekoj funkciji? Možda su za tu funkciju bolje pevačice ili oni koji su sve u životu postigli zahvaljujući članstvu u stranci?
  • 02.10.2013 18:20
    ima ih, ima svuda, pa se hvale kako su diplomirali sociologiju (mo'š ti misliti), a ne kažu da su studirali deset godina i da jednog dinara nisu zaradili mimo politike...
  • BEZpoliticar

    02.10.2013 18:02
    nije bas tako
    A da ljude delimo po tome ko koliko zna, a ne sta je zavrsio? Sa jedne strane "kao" trazimo podizanje morala a sa druge strane obrnuti arsini.

    Iskreno - briga me sta je ko zavrsio, ljude delim po tome kakvi su, koliko znaju i koji su im motivi, a to sto su zavrsili privatni fakultet - pa sta? Pa pola profesora koji rade na privatnim fakultetima, drze nastavu i na drzavnim fakultetima.

    e Srbijo !!
  • komentar majstor

    02.10.2013 17:59
    ne slazem se
    Tendenciozan tekst.
    Ne razumem zasto je bez analize drugih privatnih fakulteta napadnut samo jedan fakultet, koji je pri tome - proverio sam - akreditovan a pola privatnih fakulteta koji rade, nisu akreditovani.

    Uostalom, politicare koje ste spomenuli, pa nije to sva politicka elita koja je u NS. To su trojica-cetvorica. Nema smisla ovakve tekstove pisati, bez detaljnije analize - doduse, nisam ni bas nasao u ovome neko krivicno delo. Mozda je situacija "how convenient" ali - pa sta. Pa i lopovi sa vlasti su morali nesto da zavrse, bolje i da zavrse nego da ne zavrse fakultet.
  • 02.10.2013 17:57
    Ma već i novosadski vrapci znaju da se na privatnim fakultetima može pasti samo sa stolice :-D
  • ksenija

    02.10.2013 17:24
    BRZINOM SVETLOSTI
    Mene bi bilo sramota i da kažem da sam završila privatni fakultet, odjednom svi sposobni, rade studiraju, polažu na vreme, začas završavaju fakultet, draža mi je moja srednja škola i više sam obrazovana sa mojom Jovinom gimnazijom od mnogih privatnih fakultetlija.
  • mira

    02.10.2013 17:22
    bruka i sramota
    ko danas sve zavrsava "fakultete", naravno privatni se ne mogu nikako porediti sa drzavnim, ni po znanju, ni po tezini, ni po obimu... znam iz iskustva... predajem na drzavnom, imala sam ponudu da predajem na privatnom... kada sam videla... samo sam se okrenula... znam ljude koji su zavrsili private gore navedene fakultete... ne znam kako su ni srednju skolu zavrsili... toliko o tome... ko god kaze da je drugacije, neka ode na neki drzavni (tehnoloski, medicinski, gradjevinski, ekonomski...) i polozi bar dva teza ispita, pa ce znati o cemu pricam... ovako...
  • pažljivi čitalac

    02.10.2013 17:17
    slika
    Mislim da je ovaj tekst malo previše naduvan.... Pa ovaj univerzitet postoji već dosta dugo, a i malo sam izguglao i vidim da je jedna od ovih slika sa dodele nagrade "Najevropljanin" koju je dobio taj suvlasnik univerziteta i to za vreme vladavine onih prethodnih...
  • insider

    02.10.2013 17:17
    provereno
    Za 4000 evra dobijete diplomu sa pomenutog fakulteta. Zato ja sutra dizem kredit a prekosutra se uclanjujem u SPO ili 3D, pa ako u novinama procitate postavljen novi savetnik, ili nadzorni organ u nekom od BOLJIH JKP ili boljim drzavnim ustanovama da znate to sam ja, a kredite cete otplacivati naravno VI!!! UZASNO ZAR NE? A MI CUTIMO, KO NAM JE KRIV?
  • Joe

    02.10.2013 17:12
    PATRIOTA
    Sve su to prave patriote, kupuju samo domace diplome.
  • 02.10.2013 16:43
    a u vojsci?
    Postovana gospoda su sada doktori a neznaju da je teze poloziti kurs za 'kerovodju' u vojsci nego odbraniti doktorski rad.Zakljucak svega jeste sto pre pokupiti prnje i otici iz ove proklete drzave!
  • Dejan student fimeka

    02.10.2013 16:40
    nije bas sve tako
    Nije bas ok da toliko vredjate studente sa privatnih fakulteta, i verujte mi niste bas u pravu da su to sve tatini i mamini sinovi.. evo u mojoj grupi ima mozda 3% onih koji su to sto vi govorite.. a pored toga ima i nas koji ucimo nesto i radimo na tim privatnim fakultetima. Nije mi ni malo drago zbog ovoga sto sam procitao kao vest, i veoma mi je zao sto osoba koja je vlasnik ovog fakulteta ciji sam ja student tako nesto moze da uradi i da nema obzira prema nama koji placamo godinu i ocekujemo da nasa diploma ima neki ugled, tako se to ne radi.. tradicija se ne pravi ovako.. naravno ja stojim samo iza studentata koji su vredni i rade nesto na fakultetu, za ostalo cu vec sutra pokrenuti raspravu na fakultetu ciji sam predsednik parlamenta. Ali da znate, i na drzavnim ima toga, jos vise nego sto mislite, samo to ne sme da se pise..
  • hih

    02.10.2013 16:21
    da se ne lažemo
    Država ove probleme(izdavanje diploma bez kriterijuma) može lako da resi, ali zatvara oči, tako da je povezanost između izdavanja diploma na privatnom ili državnom fakultetu velika, partijska ili licno interesna(država odobrava rad i akreditaciju privatnih fakulteta). Napadoše fakultete al tako i treba, jedino što mi studenti privatnih fakulteta sa nekim znanjem smo ti koji će ispaštati znali ili ne znali posao, predrasuda postoji, zbog tuđih malverzacija... Nije fer al dok se ne reše stvari u državi moraće svi proći sito i rešeto pa ce prestati _ _ _ _ _ da plivaju...
  • @Čekićar - ccc...

    02.10.2013 14:47
    Samo ti cvokoci,... Ovo sto pise u reklamnom materijalu:

    "Zvanje magistra stiče nešto kasnije na studijama evropskih integracija i regionalizma Univerziteta u Gracu.T - See more at: http://eizbori.com/aleksandra-jerkov-biografija/#sthash.JeCXuBVw.dpuf"

    je EURAC (ne zezam se, izguglajte) i po onome sto pise je, ustvari, nekadasnja vecernja skola (znace stariji). Lako je proveriti.

    http://wis.eurac.edu/alumni/studentlist.aspx

    Ko cita izmedju redova, saznace i vise.

  • stanko subotic

    02.10.2013 14:24
    legalno je kupiti diplomu!!!!
    Gospodo danas se u Srbiji sve kupuje novcem i zato pameti nema! ovo sa diplomama, pa barem njih trojicu znam koji su kupili diplome, a do juce su bili propali konobari i saneri. danas direktori! e zato Srbija ne moze napred, jer budala kolko oces..
  • Pokusaj akademika

    02.10.2013 14:07
    u najavi
    Ја сам завршио државни ФТН факултет и одмах ћу Вам рећи - разлике нема !! Послодавац сам, имам приватну фирму - а кад запошљавам не гледам који је факултет већ које знање имају.

    Данас је приватно и државно ИСТО. Нико ништа не зна, јер су државу и високо школство упропастили !!
  • Steva-NS

    02.10.2013 13:58
    .... a sa svojim ekonomskoprosperitetnim filijalama i šire!
  • Privatnik

    02.10.2013 13:33
    @Pokusaj akademika
    Prijatelju, a sto se mene tice, "naucnici" sa privatnih fakulteta na prijave u moju firmu mogu slobodno da zaborave. "Snalazljivi u zivotu" tipa strucnjake necu ni da razmatram i njihove CV-ije samo prosledjujem u kantu za djubre. One sa drzavnih fakulteta proverim pa eventualno ponudim posao, ali ove prve prepustam mamama i tatama koji su im dali para da "na brzaka" zavrse nesto sto se uci godinama.
  • Posmatrač

    02.10.2013 13:28
    Pametan čovek...
    ... svestan je da znanje i veština imaju prednost u odnosu na zvanje i zanimanje.

    Privatni fakulteti osnovani su sa ciljem da vlasnik ostvari profit i zbog mogućnosti da se ne studira, a dobije zvanje/titula, što donosi ekstra-profit. Mito nije potreban, jer se plaća školarina. Školarina je nešto veća ako se ne polažu ispiti, već samo diplomira.

    Državni fakulteti za većinu struka daju bolje znanje, ali zahtevaju da se uloži veći napor. Korupcija je više izuzetak nego pravilo i plaća se nekolicini ljudi za koje svi znaju. Iznosi su mnogo manji nego što je školarina na privatnim fakultetima.
  • Bla Bla

    02.10.2013 13:25
    Vidim da su ovi nekom zasmetali,elem da se ne lažemo,kad sam davne 1994 upisivala fakultet, sećam se nekih koji su prošetali i bili upisani bez polagnja prijemnog ispita i to na državnom faksu.Sećam se i onih koji su prošetali kroz ispite.Nije lepo kritikovati sve zbog pojedinaca,mufte je bilo u istoj meri i na državnim fakultetima,nisu ni oni cvećke.
    Znamo priču žito i kukolj,nego ako ovaj faks ima akreditaciju ko mu je dodelio kad već rade kako pišete.
  • Davor

    02.10.2013 13:04
    Bez diplome
    Republička izvršna vlast se školuje na "Megatrendu", novosadska lokalna na "Privrednoj akademiji", kadrovi LSV-a na "FABUS"-u. I tako...

    Valjalo bi ih nekad javno sve ispitati, bar na temama na kojima su stekli diplome, ništa šire.
  • Kurva

    02.10.2013 13:00
    @Pavel - sto puta izrecena laz postaje istina...
    Pavele, ako mi dozvolis da se malo kurvam sa tobom:
    Da li ovaj tvoj komentar znaci da ti osudjujes ove od ranije sto su cinili takva zlodela, a opravdavas ove sada, ili samo one prve sto su to pre njih radili.
    Pokusaj malo da mucnes tom tvojom glavom pa sagledaj u cemu je razlika i sta ti zapravo hoces?
    U to ime molio bih te da progledas svojim ocima, pokusas misliti tim tvojim opranim mozgom i stavi oba slucaja u istu ravan pa se javi opet.
  • 02.10.2013 13:00
    baš ste se navrzli
    Ne razumem zašto ste toliko napali na ovaj fakultet, a ima 100 puta gorih primera na državnim fakultetima, da krenemo od toga da ocena na ispitu zavisi od toga na koju je nogu profesor ustao, o maltretiranju studenata, o raznim malverzacijama i uzimanju mita! O tome kako deca profesora postaju brzinski magistri, doktori i sl. i da im mama i tata do kraja zivota, groba i krematorijuma sede na katedrama cuvajuci mesto za svoje dete!!!Pa sta je to drugo??? Postoji ogroman odliv studenata sa drzavnih na privatne fakultete, zapitate li se zasto???Ne postoji zaista opcija da bas svim tim ljudima nesto fali, zar ne? Sad se dobro zapitajte i zamislite nad ovim!!!
  • 02.10.2013 12:55
    Dajte lavor... imam nekog posla
  • NovoSadista

    02.10.2013 12:53
    ponos i dika
    Citam ove komentare sto brane Privrednu akademiju. Mora da su sve to Tomine i Bokanove kolege sa studija :D
    Salu nastranu, ovom brzinom samo komentatori iz SNS-ove kancelarije za brze odgovore mogu pisati hvale Privrednoj akadameiji, sto samo potvrdjuje vasu tezu o vezi SNS-a i pomenutog fakulteta...
    A Vama novinarima sa radija 021, SVAKA CAST na tekstu!
  • prćija

    02.10.2013 12:49
    dno
    Sjaj(diplome)i beda jedne nazovi države.O čemu mi pričamo.Sramni potezi, doktori ludila i nadobudnosti, nepismeni naučnici i ološ koji vezama i parama stiže d najviših akademskih zvanja.Propadoše i državni fakulteti jer je mnogo korumpiranih i neukih profesora koji na razne načine prodaju ispite(čast izizecima i pravim učiteljima-za koje se zna).Znaju studenti i sve njihov o okruženje, znaju kolege, zna svet.Ali u vlasti su baš ti koji to i pospešuju.Sramota! Ceo grad se zgražava, ovaj najnoviji je posebna sprdnja.Niko se na neznanju i kriminalu nije razvio, samo je jedno vreme uživao a onda mnogo strahovao.Profesori sa raznih katedri nemaju autoritet i glupi su ko dupe, jer se ne usavršavaju i stereotipno predaju, prepisuju radove i objavljuju ih u sumnjivim časopisima, studenti to vide.Sve se zna.Gule raznim nerealnim naplatama tu decu i trpaju u svoje džepove.Proverite.
  • panonius

    02.10.2013 12:28
    a baš su slatki
    Ovi na slici su baš simpa , dika našeg grada (jorgovana). Eto svetla u tunelu.
  • nada vidovic

    02.10.2013 12:25
    kratko pamćenje
    Problem ovog naroda je što ima kratko pamćenje i dozvoljava da ih političari preveslaju na svakim izborima obećavajuči svetlu budućnost, EU i platu od 3.000 eura. Ovaj narod je moralno i obrazovno potonuo jer se kljuka raznom serijama i rijaliti programima koji su dno dna ali se kao virus šire.
    Ovo kupovanje diploma je samo zvanično ozakonjeno kupovanje diploma na redovnim fakultetima. Nekada smo jurili profesore koji su to radili sada ih još dajemo platu i status stručnjaka. Jasni smo mi kada nam takvi vode grad. Imala sam priliku da pričam sa Bokanom. To je bilo strašno. Jednom prilikom ću vam opisati tu trago komičnu scenu. Oni se svi sada zaklanjaju iza volje naroda koji ih je izabrao a rade protiv naroda. Narod i dalje veruje u bajke o pravdi i boljem životu. Sve vlastu, do sada, su iste razlikuju se samo po imenu stranke.
  • Ђока

    02.10.2013 11:58
    Шта и где радити
    Питам се где ови стручњаци са приватних факултета и академија могу да раде? Код приватника не, у иностранству не, у фирмама које су отворили или купили странци овде у Србији не. Значи само у државим фирмама као партијски кадрови. Пропаст за државу! Што рекао један професор: Сутра ће мо сви бити мастеер менаџери, а радиће мо за странце као неквалификовани радници, носити пошту, прати судове, бити физикалци са мастер дипломом. Страшно али истинито. То је нама наша демократија дала да имамо мастера за владара.
  • 02.10.2013 11:50
    Bivsa NSdjanka
    A ovi drzavni su nam kao bolji?
    U vremenu pre Bolonje ( kada sam ja studirala) na koju toliko kukate, sve se sredjivalo preko veze . Sada se verovatno placa za isu uslugu, jer su ovi koji su tu dospeli, bili pustani preko veze, osmislili kako da se dobro unovce!

    Nase ocene nisu standardizovane i tu nista ni sa cim ne moze da se poredi - narocito ne mogu 2 studenta da porede svoje ocene, pa sve i da su polagala kod istog profesora.

    Nije "privatni ili drzavni fakultet" najveci problem u sistemu skolovanja - vise je problem u nasem starom dobro poznatom problemu " muljanje u mraku" kako bi svako izvukao za sebe sitan car! Mi prosto volimo " sistem u kome nema sistema " jer se tako lakse lovi u mutnom.

    Zato ce moja deca imati diplomu sa nekog cenjenog univerziteta gde nije najvaznije maltretirati one ciji roditelji nisu na pozicijama ( ili bar ne u toj bransi) , a naucicu ih da gledaju sa visine upravo takve koje sam gore opisala, jer poznajuci sistem, znam da ne vrede ni to malo sto im se pripisuje , i dzabe uzvikuju hvalospeve o sebi.

  • 02.10.2013 11:38
    Pre godinu dana imali smo ovu (demagošku) najavu:
    Na proveri 100 sumnjivih fakulteta
    http://skr.rs/xBY

    a oni nas i dalje zayebavayu u zdrav mozak...
  • Срб(ин) Бачванин

    02.10.2013 11:33
    ..у овој држави је све већ давно изгубило смисао а начин "стицања образовања" је већ увелико познат..плати и бирај "академску титулу"..тужно и ружно шта друго рећи...
  • Gavra

    02.10.2013 11:30
    @Dragana
    malo vam je bio jedan peti oktobar pa bi reprizu,neka hvala.
  • Lacika

    02.10.2013 11:27
    manite se ljudi corava posla,ko je svoju diplomu i na koji nacin stekao i jedni i drugi imaju putera na glavi a pogotovo garnitura koja je smenjena!!!










  • Dragana

    02.10.2013 11:26
    Fuj! Nema nam proleća bez gumice i usrane motke.
  • Bl

    02.10.2013 11:18
    ..
    Hahahaha sto mamini i tatini sinovi lupaju dislajkove...
    Svaka cast na textu!
  • Bili Piton

    02.10.2013 11:10
    Selektivno
    Sta ste se sad ostrvili na Privrednu Akademiju kad na svakom privatnom ili drzavnom imate svakojakih likova? Uzmite samo FTN i pogledajte kakve se tu sve "boranije" pozaposljavalo u poslednjih 10 godina...istrazite i onda objavite sve veze SVIH profesora i politickih stranaka, a ne selektivno. Na zalost, negativnom selekcijom godinama se doslo dokle se doslo u nasem obrazovanju.
  • ququ!!!!

    02.10.2013 11:10
    http://eizbori.com/bojan-kostres-biografija/
  • dipl. ing.

    02.10.2013 11:01
    Naravoučenije
    Svi mi koji smo učili i završili teške fakultete možemo samo da se pokupimo i odemo iz ove zemlje jer ovde, među ovakvim "stručnjacima", za nas nema mesta!
  • Pavel

    02.10.2013 11:01
    sto puta izrecena laz postaje istina...
    ko o cemu ku.va o postenju,tako isto ovi ljigasi ovde prozivaju o sumnjivim diplomama a pola njih je doslo do diploma preko svojih poznanstava....










  • 02.10.2013 10:48
    Imaju nasi politicari i drzavne i privatne fakultete i opet su isti samo gledaju kako da napune licne dzepove...
  • @Bill - Kratke li pameti

    02.10.2013 10:46
    Da
    Da, oni misle da su svemoguci, ali nisu. Medjutim, dovoljno su mocni da od svih nas prave budale, sto i jesmo jer ih trpimo. Srpska verzija demokratije nije nigde propisana, ona je potekla iz mentaliteta naroda i same postavke sistema vrednosti u istom. Niko nama nije kriv sto na sve bljuvotine vlasti gledamo samo tresuci glavom. I mili nam predsednik ima kupljenu diplomu i toga kao da se niko ne seca! Cak i novinari to pitanje vise ne pokrecu jer je valjda i njima dosadilo. Zasto se to pitanje ne postavlja Vucicu, koji je navodno nedavno pokrenuo akciju preispitivanja diploma u vladi?

    Nema boljeg zivota u Srbiji u narednih 100 godina i svako ko ima tri ciste to moze da vidi. Dok se Megatrendovi i slicni nadri-fakulteti uklone, Srbija ce propasti u neznanju, nestrucnosti i sarlatanstvu. Mada, odkad je Bolonje, ni na drzavnim fakultetima nije bolje.
  • Max

    02.10.2013 10:36
    kakvih sve primitivaca da ne kazem klosara posecuje sajt i ostavlja nebulozne komentare.
  • boba

    02.10.2013 10:34
    molim gospdina Miodraga Sovilj da istraži kako su diplome kupovali čelnici Novosadske toplane u periodu od 2008-2012. godine; tamo svašta interesantno može da se nadje 0d jelića, popića.stanišića....itd.
  • Radio 021

    02.10.2013 10:19
    @insajder
    Poštovani,

    Molimo vas da vaša saznanja pošaljete na radio021@021.rs, kako bismo mogli da ih istražimo.

    Sve najbolje,

    021
  • Čekićar

    02.10.2013 10:19
    @ Rade
    „Postoji peta dimenzija, nepoznata čoveku, ogromna kao svemir i večna kao beskraj. To je prostor između svetlosti i senke, nauke i praznoverja. I nalazi se između ponora ljudskih strahova i vrha njegovog znanja ,ovo je dimenzija mašte. To je oblast koju nazivamo: ZONA SUMRAKA!“
  • copyright

    02.10.2013 10:17
    etatizam
    Ukinite privatne fakultete i vratite državnim ekskluzivno pravo i monopol na prodaju diploma. Ipak oni u tome imaju daleko veću tradiciju i znaju bolje kome i kako diplomu treba prodati. Privatan sektor je još uvek neiskusan i radi taj posao veoma nestručno. Još da se ukinu i privatne firme život u ovoj zemlji bi bio predivan kada bi ponovo svi radili u javnom sektoru. Pravda za državu i njene institucije!
  • insajder

    02.10.2013 10:17
    Ima ih jos
    Niste vi istrazili do kraja .Ima sa tog fakulteta jos likova na vrlo vaznim funkcijama u Gradu.
  • Rade

    02.10.2013 10:01
    @Čekićar
    pusti te vase ligaske informacije,kako da vam verujemo da je tacno kada vam veruje samo par procentara birackog tela??
  • taksista

    02.10.2013 09:56
    ako bi na vlast dosao posten covek i doveo u red ovu drzavu niko ga za strucnu spremu nebi pitao a digli bi mu spomenik,ali treba biti POSTEN.ko se najvise nakrao? Fakultetije i mafija. i zajedno i ponaosob
  • novosadista

    02.10.2013 09:54
    @Dobro Pitanje
    malo se raspitaj o tome, gde je i kad, i kako zavrsila fakultet gospodjica Jerkov
  • Bill

    02.10.2013 09:53
    Kratke li pameti
    Stvarno se pitam, da li je moguće da ovaj gradski vladajući vrh misli da su svemogući i nedodirlivi? Da mogu da rade šta oće i da će za to proći nekažnjeno na sledećim izborima.
    Očito nisu ništa izvukli iz iskustva prethodnika.
  • Čekićar

    02.10.2013 09:50
    ccc...
    http://eizbori.com/aleksandra-jerkov-biografija/
  • Alexa

    02.10.2013 09:48
    naopak svet
    Kao i sve , u ovoj "drzavi" i ovo je naopako.
    U svetu su privatni fakulteti prestiz i kostaju godisnje skoro kao jedan stan u Novom Sadu. Samo ovde su privatni fakulteti smejurija. Ne sporim da i na njima ima kvalitetne dece koja nauce zato sto zele, niko im ne brani, jel, moguce je i tamo steci znanje, ali je problem sto zarad profita nemaju kriterijum. Zarad godisnjeg obrta sami sebi "pucaju" u koleno jer nemaju imidz. Bar kod cestitog sveta. A sa druge strane, izgleda da su svesni odnosa rizik\profit, buduci da ovde ima jako malo cestitog sveta, pa ih nije briga sta ko misli o njihovom kriterijumu, cestitosti i kvalitetu.
  • 02.10.2013 09:45
    Bejatović?
    A to ovaj:
    http://www.24sata.rs/novi-sad/vesti/vest/novosadanin-tuzio-hirurga-vma-zbog-smrti-brata/54624.phtml
    tj. ovaj:
    http://www.privrednaakademija.edu.rs/strane/BejatovicMilorad-Privrednopravna.pdf
    gde piše da je doktorirao u Kragujevcu, tj: ovde:
    http://www.b92.net/info/vesti/index.php?yyyy=2013&mm=08&dd=15&nav_category=206&nav_id=742827

    Aaaaaaaaa, pa sada sve jasno!
  • 02.10.2013 09:41
    pametnima savet
    Deco! Bezite iz Srbije, dok jos mozete. Licni interesi ubijaju Srbiju i tu se nece nista promeniti za 50, 100 godina, a zivot prolazi...
  • Rasa sa salasa

    02.10.2013 09:38
    Deco moja kakvo nas je zlo zajahalo...
    Vucicu ce trabati jos jedan mandat samo ove svoje da pohapsi ;-)
    Salu na stranu, jadna je drzava u kojoj predsednik mulja oko svoje diplome. Ne vidim u cemu bi bio problem da imamo predsednika sa SSS. Prosecan gradjanin ove primitivne drzave ionako jedva da je osnovnu zavrsio.
  • dobro pitanje

    02.10.2013 09:34
    Fox
    istrazite gde je gospodjica Jerkov zavrsila svoj fakultet i ostali njeni politicki saborci ili to nije toliko interesantno.
    @Fox. mislim da Jerkov jos nije zavrsila fakultet, ako se ne varam studira pravni u bg/u ili tako nesto slicno.
  • 02.10.2013 09:30
    @ Citalac - nase profesionalno novinarstvo..
    Videti:
    http://www.skupstinans.rs/latinica/radna-tela/85-komisija-za-imenovanje-grada-novog-sada
    pod 1 i 20.
    A videti i:
    http://www.privrednaakademija.edu.rs/
    odnosno:
    http://www.pravni-fakultet.info/nastavni_kadar
    pod 8 i 18.

    Je l' treba još? Il' možete i sami malo proguglati?
  • Rade

    02.10.2013 09:26
    ja sam zavrsio drzavni fakultet pa sam potom upisao privatni i mogu reci svoja iskustva da sada ponovo upisujem uvek bih pre upisao privatni.
  • 02.10.2013 09:24
    Red bi bio kad već pišete o tome da spomenete i one iz prethodnih vlasti (ligaše i demokrate) koji su podobijali diplome recimo na FABUSu! Dopunite spisak SVIH koji su nakon izbora na neku funkciju - bez obzira kojoj partiji pripadaju - dobili diplome. Zar je to bitno da li su sada na vlasti ili su bili na vlasti. Ovi što će tek doći na vlast još nemaju diplome - to im sleduje uz dolazak na vlast ;)
  • coco

    02.10.2013 09:24
    Ma svaka čast!
    E, to je ono što je za mene istraživačko novinarstvo!
  • Apsolvent

    02.10.2013 09:23
    pa naravno da ljudi koji iole normalno razmisljaju pre upisati privatni da naglasim akreditovani fakultet koji je priznat od strane drzave nego onaj drugi koji kosta nesto novaca a mnogo vise zivaca i maltretiranja za skoro iste novce a svakako po zavrsetku steceno znanje bude isto.
  • Odvratluk

    02.10.2013 09:18
    Pa ovo je vise nego degutantno,a kada ce ta revolucija???????
  • 02.10.2013 09:14
    Hvala 021.rs što postojite i što nam prenosite deliće iz njihove smrdljive kuhinje.
    Bilo bi zanimljivo videti spisak javnih pregalaca koji su stekli zvanja/diplome na ovom "univerzitetu". Ako biste bili u mogućnosti?
  • Fox

    02.10.2013 09:14
    istrazite gde je gospodjica Jerkov zavrsila svoj fakultet i ostali njeni politicki saborci ili to nije toliko interesantno.
  • Citalac

    02.10.2013 09:13
    nase profesionalno novinarstvo..
    jel postoje neki dokazi a ako postoje da se lepo objave a ne ovako da se nagadja...
  • n

    02.10.2013 09:12
    ns
    Svaka čast na objavljenom tekstu!

Komentari čitalaca na objavljene vesti nisu stavovi redakcije portala 021 i predstavljaju privatno mišljenje anonimnog autora.

Redakcija 021 zadržava pravo izbora i modifikacije pristiglih komentara i nema nikakvu obavezu obrazlaganja svojih odluka.

Ukoliko je vaše mišljenje napisano bez gramatičkih i pravopisnih grešaka imaće veće šanse da bude objavljeno. Komentare pisane velikim slovima u većini slučajeva ne objavljujemo.

Pisanje komentara je ograničeno na 1.500 karaktera.

Napiši komentar


Preostalo 1500 karaktera

* Ova polja su obavezna